Fredags myyys!

Idag har det varit en bra dag, en riktigt härlig start på en rolig och spännande helg! På jobbet hade vi trevligt fredagsfika + vinlotteri och där hade jag turen på min sida och vann en flaska! Efter jobbet tog jag en sväng ner till byn för att gå på Idsöe, en super fräsch köttbutik. När jag var på stan passade jag även på att springa in på KappAhl som idag hade prämiär på deras nya kollektion

och oj vad mycket fint det fanns, kunde helt enkelt inte motstå detta...så det blev några godbitar från kollektionen! Bl.a denna fina klänning till Selmisen och en jättefin byxdress med blommor!

Jag fick dom här fina örhängena!


Efter en god middag var det mys i soffan med popcorn och det tyckte Selma var såå mysigt, popcorn har blivit en ny favorit:-) 
Har nu en kul helg att se fram emot hockey både lördag och söndag!
Nu ska vi se klart på talang och sedan blir det solsidan, jag älskar den serien:-)
Ta hand om er!
många kramar till er från mig!

Kommentarer
Postat av: Annazyrran

Hallå syrran! Tack för hälsning. Nu är vi tillbaka på rätt(?) sida jorden. Försöker få rätt rytm på dygnet och vi lyckas ganska bra:) Synd att vi inte kan ses nästa vecka. Vi längtar efter er! Kram

2010-04-09 @ 21:06:51
Postat av: Angelica

Var in och tittade (och shoppade lite =)) på Kappahl idag och vilka godsaker kollektionen innehöll!



Solsidan måste bara de bästa som gjorts på länge. Jag skrattar så tårarna rinner varje fredag, veckans höjdpunkt, tråkigt att de är slut för den här gången.

2010-04-10 @ 23:16:39
URL: http://varthusbygge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0