långhelg!

Dagarna flyger iväg och jag tänker än mer på att det är så viktigt att ta vara på varje dag, timme och minut!! Och speciellt nu när man jobbar fulltid, då kan det bli körigt att hinna med allt man vill och behöver, men om man är lite strukturedrad hinner man med mycket på en dag! Jag är väl kanske inte den som är mest känd för att vara just strukturerad, men har kommit på att jag nog blivit lite mer effektiv, jag måste väl det för att dagarna ska bli så bra som jag vill :) Något som jag verkligen kan rekomendera för att underlätta i vardagen är att göra en veckomatsedel, storhandla på måndagen så du har allt hemma sedan är det bara att sätta igång med maten när man kommer hem från jobbet! Det tycker jag är toppen allafall!!

När man som jag inte är en sån flitig bloggare hinner det hända mycket mellan gångerna...
Förra lördagen fick kära syster och Arve en till liten tjej! Välkommen till världen lilla Ingrid längtar tills vi ses, kramar från en stolt moster!!

Den här kakan bakade jag och S när hon hade sista dagen i gamla barnehagen!





S har också hunnit med ett kärt återseende med sin kära vän L!! ÅÅ va dom var glada att se varandra efter en hel lång sommar:-)



Nu tar vi natten här hos oss, imorgon är barnehagen stängd för planering, så jag och S packar väskan och hälsar på nya kusinen:-)

Ha en strålande helg allihopa!
ses och hörs snart igen!!


Kommentarer
Postat av: Klara

Va sköna de var när de "hoppade" från gungställningen. Helt vilda och tokiga.

2010-08-21 @ 21:19:24
URL: http://sotelini.blogg.se/
Postat av: sofie

guuud va hon e söt!!!!!

2010-09-06 @ 19:23:31
URL: http://www.soffansofie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0