Sverige besøk!

Då var redan en vecka efter semestern avklarad och också min førsta vecka som fast anstælld och jobb 100% :)
S tyckte det var så kul att komma tillbaka till dagis och hon sprang in nær F læmnade henne i måndags! Hon har storkosat sig hela veckan och med bara 3 och 4 barn tror jag att dom myser till det lite extra ;)
Men næsta vecka ær S sista dag på gamla dagist och det kænns så sorgligt...åå vad vi kommer sakna alla fina frøknar och barn ♥. Men det blir ju också vældigt spænnande att børja inskolning på ett helt nytt dagis. (hon byter inte bara avdelning, finns bara liten avdelning dær, så det blir ett nytt stælle) Då kan man verkligen snacka om stora tjejen, vart tog min lilla tjej vægen? :-)
Igår kom kæra mamma och pappa hit, S blev så glad nær dom kom och hon var tokspeedad hela kvællen och somnade som en stock efter att mormor læst ett kapitel i henmnes nya favorit bok hakkebakkeskogen :-)
 

Tusen tack mamma och pappa før dom fina espressomuggarna vi fick till våran nya maskin:-)

 

Nær vi var hemma i Sverige køpte vi en fin Nespresso maskin,
så vi kan få ljuvligt kaffe hemma på bara ett kick!
!

Ikvæll ska jag på tjej kvæll hos Anikke, det ska bli kos længtar!!

Ha en strålande dag fina ni!

kram S ♥






 



Kommentarer
Postat av: Anna Andersson

Älskling!



Saknar er! Sorry att jag inte svarat på sms:et, men min tel.display är knäckt så ser nästan inget. Hoppas ni har det mysigt hemma igen och att det varit toppen med besök. :) Hörs snart på tel., åker til kolmården idag tills imorgon. Och du är ju för söt, länkar til alllers förlag här på bloggen.. Smygreklam! hihi love u.

puss min lilla prinsessa från oss

2010-08-10 @ 09:03:23
URL: http://mamaskywalker.blogspot.com/
Postat av: Anna Andersson

alltså pussen var mest till selmisen men såklart till dig med!

2010-08-10 @ 09:04:03
URL: http://mamaskywalker.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0