Grattis morfar!

Idag säger vi grattis pappa/morfar/svärfar! Selma ringde och sjöng den norska födelsedags sången som hon faktiskt kan riktigt bra:-) Då blev morfar glad!!

Här i stugan åkte tyvärr jag på en släng av Theas magsjuka... var dålig igår eftermiddag och kväll, men efter en god natts sömn har jag varit ganska okej idag, sovit mycket idag också och har behållt det jag druckit och ätit....
Så det är väldigt skönt att det går åt rätt håll, och jag hoppas innerligt att dom andra 2 i familjen klarar sig, dom har varit i helt fin form hitills allafall!

Sov gott och dröm söta drömmar:-)

Kommentarer
Postat av: Farmor Ina

Måtte dom klara sig så ni kan åka till oss på fredag. Kram

2010-02-10 @ 18:00:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0