Mina kap!!

Färdig packad och redo för hemfärd om några timmar, japp måste nog gå i säng snart ska ställa kl på 4.....
Men måste bara visa min fynd från H&M som kom i posten idag! Jag var riktigt nöjd och nu längtar jag verkligen till vår och sommar:-) Glömde också häromdagen att önska kära syster med familj trevlig resa!!!
Fam, Bolin åkte nämligen till Australien i tisdags och jag är sååå avis, hade gärna följt med;-) Ha en underbar semester!


Hittade en super söt sommarklänning till Selma, den ville hon ha på sig direkt!! Visst var den fin?:-) (tack för tipset Angelica!!)

                                   


                                   
också blev det en klänning och en topp till mig!

 
Trevlig helg alla kära!! kram <3


Kommentarer
Postat av: Anikke

Så fint :):) Det har du ikke fortalt, at d har shoppa på nett:P Sees imorgen tidlig! :)

2010-02-11 @ 21:58:47
URL: http://www.anikke.blogg.no
Postat av: Angelica

Mitt paket har också kommit, har glömt att hämta ut de dock, tack för påminnelsen =)



Hon bar upp klänningen bra, sötnos! Du fann fina fynd till dig själv också.



Trevlig helg!

2010-02-12 @ 00:43:21
URL: http://varthusbygge.blogg.se/
Postat av: Louise

Ha så koseligt nu och mys och slappa! Skönt att komma ifrån lite ibland :) Kramar från oss

2010-02-13 @ 12:23:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0