SKRIDSKO ÅKNING!

Då var formen fin igen och jag har varit på jobb idag! Selma och Fredrik är också friska och raska och tack och lov för det, då vågar man väl säga att dom klarade sig från min sjuka..;-)

Tidigt på fred morgon bär det av på ett litet sverigebesök, eftersom det är OS har killarna ett litet uppehåll från matcher och dom är helt lediga fred, lörd, sönd och månd!! Inte ofta man har en sån långhelg mitt under säsongen..så  då passar vi på att åka till svärföräldrarna och hälsar på! Mamma och pappa kommer också dit! Jag vet några som längtar välidigt mycke efter att få träffa en liten tjej allafall..;-)))

Idag mötte vi upp pappa ishallen, Oilers killarna åkte skridskor med barn och föräldrar från kreftomsorg Rogaland, då fick vi också vara med och åka på isen! Selma tyckte att det var kul att åka skridskor igen!
Stine och Sofia var också och tittade på när vi åkte också kom Klara och Linnea och tittade:-)

                                           




                                                                                   


                                                                        

Nog bäst att jag sätter lite fart här, måste börja packa....
ha en fin kväll allesammen:-) Kramar från mig till er!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Snuttplutt! Vad duktig hon är som kan åka skridskor :)

2010-02-10 @ 21:23:41
URL: http://mamaskywalker.blogspot.com/
Postat av: Angelica

Gulle =) Måste låta Milia prova skridskor, hon brukar "åka" runt här hemma och låtsas att hon spelar -heja, heja IK Timrå hockey.



Ha en trevlig Sverige tripp!

2010-02-10 @ 22:19:11
URL: http://varthusbygge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0