OS/OL

HeJ vænner!!

Ja får børja med att gratulera Norge till førsta guldet! På jobbet ær det ett stændigt krig om medaljerna och det var vældigt kul att vara svensk efter Kalla och Ferry GULDET:-) men som sagt, det ær långt kvar av spelen och mycket kan hænda, idag var det ju "baggarnas" tur att jubla efter Bjørgens GULD...;-)
Men før att vi ska vara sækra på hur många medajer vi har och vilken valør det ær, så har Tobias på jobbet ordnat en fin øversikt:-) Tack Tobias det var fint! (men jag hoppas att det fylls på med betydligt fler medaljer på den høgra sidan av kontoret,men vi har dock fler medaljer av den ædlaste valøren, æn så længe!!)



Ja det går som sagt mycket i OS om dagen och det ær kul, jag håller tummarna och hoppas på nya svenska medaljer redan ikvæll:-) LYCKA TILL SVERIGE

Som alltid nær jag jobbar lyssnar jag på rix fm! Får mig alltid några goda skratt i børjan av dagen nær det ær RIX MorronZoo och fortsætter sedan lyssna på Maria Lindberg och Titti och Erik:-) Me LIKE!!
Hørde b.la att om man ville ta sig en LÅNG skridskotur i hemtrakten så gick det bra, før hela Vænern ær tydligen istæckt....det tyckte jag var lite hæftigt, snacka om varga vinter:-)

Ta hand om er!
hA en StRåLaNdE dag<3




Kommentarer
Postat av: Anikke

hahahah! bra:) der ser du hvem som er best :) YES ASSÅÅÅ:)

2010-02-18 @ 18:36:37
URL: http://www.anikke.blogg.no
Postat av: Angelica

Vilken kille =) Ordning och reda. Efter kvällen ikväll är väl tyvär baggarna om och förbi vad gäller den ädlaste valören också.



Ha de gott!

2010-02-18 @ 23:29:47
URL: http://varthusbygge.blogg.se/
Postat av: annazyrran

Bra du håller koll på medaljläget lillsyrran. Hoppas du inte missat att oxå Australien fått ett guld ! Kan Tobias ta med dem i statistiken?

Allt väl downunder. Många kramar

2010-02-21 @ 13:08:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0