:)

Jag är så stolt över vårat lilla hjärta, fick massa skryt på föräldrar samtalen igår! Hon var en väldigt snäll och omtänksam liten tjej. Hon leker bra med dom andra i gruppen och kommer med många goa ideèr! 
Ja sammanfattningsvis så var det ett trevligt samtal med med MASSA goda ord om våran lilla sessa! Kan man bli annat än glad?:))

Idag får vi middags besök av fam Strandfeldt, det ser jag framemot..... var en evighet sen vi sågs! Veckorna har sprungit iväg och vi har gått om varandra, men nu ska vi äntligen få till en date:-) (tror det är 2 små tjejer som har längtat efter varandra! och stora också för den delen;))

Jag får nog inse att det blir en stor seger för mina kära norska vänner i medaljskörden i OS, på jobbet är nu den vänstra sidan av kontorshyllan helt fylld med medaljer....(6 guld, 5 silver & 6 brons) och det är betydligt mindre på min sida! Men jag är inte bitter, jag är glad för deras skull!;-))

Ha en strålande dag!

Kram så länge!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0