BIO KVÄLL!


När jag åkte hem från jobbet idag var det

sol, klarblå himmel och minus 1 det var helt fantastiskt vackert, en "nydelig" vinterdag helt enkelt!!

Fina vyer med snötäckta fjäll:-) Sedan hämtade jag en glad tjej som hade haft snölek på dagis idag!

Ikväll har jag, Stine och Klara vart på bio, vi såg Precious, det var en enormt gripande film, väldigt bra men stark.

Det rann många tårar längs mina kinder, det gick inte att stoppa.... även fast det var en väldigt sorglig film

på många vis hade dom ändå fått in lite humor i den, en perfekt blandning!

Det var verkligen en film värd att se!
Se hela bildenSe hela bilden








Igår vann Oilers över Lörenskog och det var 3 viktiga poäng i kampen om andra platsen! Nu är det redan ny

 hemma match i morgon igen, då mot Manglerud star, lycka till Oilers:-)

Tack för idag, ha en fortsatt fin kväll!

Love <3



Kommentarer
Postat av: Angelica

Skulle också vilja se den, måste försöka ta mig iväg medan den går på bio.



Ha de gott! Kramisar

2010-02-03 @ 22:15:21
URL: http://varthusbygge.blogg.se/
Postat av: Anna

jag vill med!!!

2010-02-04 @ 11:05:55
URL: http://mamaskywalker.blogspot.com/
Postat av: Sara

Ja det tycker jag verkligen att ni ska komma ivæg och gøra!!

2010-02-04 @ 11:25:32
Postat av: Stine

Dette var også en fin blogg. Gøy med blogger:). Enig med deg at den filmen var veldig sterk, men veldig god.

2010-02-04 @ 17:29:37
Postat av: Karolina Sundin

Hej! Första gången jag är inne på din blogg. Jättekul att se korten på Semlan, var så länge sen vi sågs. Kusinerna hälsar! Kram Karolina

2010-02-04 @ 20:45:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0