Bursdags kalas!!

Då var det måndag och en ny händelserik vecka! När jag hämtade Selma i barnehagen idag och berättade att hon skulle på 3 års kalas blev hon glad! "Jaa kalas jippi" och upp med händerna i luften:-) 
Så det var bara att åka hem och sätta på sig klänning och pynta sig lite!
Imorse när jag åkte till jobbet med snälla Hanne (som jag jobbar med och jag brukar få åka med!) kom vi fram till att hennes Tomas och Selma skulle på samma kalas till Oda (våran granne!) Så vi har varit på bursdags sällskap med korv, mos och chockladkaka på eftermiddagen!!
Tack Hanne för att du sen tog med mig på en spring tur runt mosvattnet....:-) det var behövligt och förhoppningsvis början på mitt träningsår 2010;-)
Imorgon ska vi på föräldrar samtal på barnehagen...:.-) spännande att höra vad dom har att säga om våran lilla sessa;-)
Trevlig vecka! Vi hörs'



Glad tjej som ska på kalas:-)






Kommentarer
Postat av: Anna

Såååå söt! Lilla älsklingen :). Glitter ska det va, det är det nya svarta har jag hört. Saknar er massa massa massa! puss

2010-01-27 @ 00:17:40
URL: http://mamaskywalker.blogspot.com/
Postat av: sara

:-) saknar dig också!!

2010-01-29 @ 13:23:30
Postat av: Anonym

Söta bilder på Selma!<33

2010-01-30 @ 12:05:55
Postat av: ida

Det var jag som skrev det ovanför glömde skriva namnet ;)

2010-01-30 @ 12:06:39
Postat av: Frida

Åh vad söt!

2010-11-01 @ 08:08:16
URL: http://enlitenjordgubbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0