Design?:-)

Ja som ni märker har jag inte riktigt full kontroll på designen på bloggen...datageni som jag är;-)
Helt plötsligt blev ena texten väldigt stor, tjock och rosa...??!! ja det var inte riktigt meningen, kom åt någon knapp och så var det gjort, men vet ej hur??
Och på texten till korten blev det visst ett väldigt långt mellanrum mellan varje ord, hmm:-)
Detta blir en spännande fortsättning;-)

Idag är det fullspäckat på schemat, hem och laga middag och ut på handletur när fredrik kommer från träning, måste inhandla det sista till turen imorgon!! Ska till Sirdalen (fjällen ca 2 timmar härifrån)med jobbet, på teambilding i 2 dagar!! Ska bli väldigt kul och jag ska äntligen få åka snowboard igen som jag inte gjort på väldigt länge:-) Snällaste Anikke ska hjälpa till att ta hand om Selma, hon får hämta i barnehagen tord, och fred eftersom Fredrik har match och träning. Tusen tack Anikke!
Så ikväll blir det packning och mys med mina kära innan jag drar till fjälls:-)
Ta hand om er och ha en fin helg!
Love

Kommentarer
Postat av: Anikke

Ja,ble litt stor skrift en stund der ja du! men sånn er det i starten vettu. Det ordner seg etterhvert:)



Ja, jeg gleder meg til å passe din snille Prinsesse:) Vi skal kose oss:) Å det skal du også, din heldiggris som skal stå på snowboard. Jeg og vil! :(



Snakkes:)

2010-01-20 @ 14:04:16
URL: http://www.anikke.blogg.no
Postat av: Anna

Ååååhhh så härligt att bloggandet är igång! Formateringen är väl inte så viktig.. :)



Saknar er massa och så underbart fina bilder på er! Ha de supermys i helgen om vi inte hörs och pussa på lilla älsklingen från oss.



kramis!

2010-01-20 @ 15:28:50
URL: http://mamaskywalker.blogspot.com/
Postat av: Annazyrran

Jättekul!! Nu kan vi följa er när vi åker ännu längre bort ett tag.

Kanske en dag lyckas även vi prestera en sida:) Massa kramar från kusinerna i Örebro

2010-01-21 @ 11:15:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0