Premiär!!

Joo men visst, nu har det också blivit reality för fam Sundin/Byström...det har skapats en blogg!! Hjärtligt välkomna:-) Det här ska verkligen bli spännande och jag har inte så stora förväntningar så här i förväg, för om jag ska vara riktigt ärlig så vet jag inte riktigt om detta är min "grej"?? Men jag hade tänkt att göra ett försök, för jag tror att det är många som skulle tycka att det var ganska kul!
Eftersom vi bor långt från många nära och kära spridda över världen tänkte jag att detta kan vara ett bra sätt att följa oss i vardagen och framförallt se hur lilla S växer och utvecklas!!
Ja då var det väl bara att önska mig lycka till och hoppas att vi hörs snart igen!! 
kramar 

Kommentarer
Postat av: Anikke

så kult:)Dette fikser du bra skal du se:) Lykke til og hils Selmisen:) Klem

2010-01-19 @ 20:09:41
URL: http://anikke.blogg.no
Postat av: Nina

Hei!



Grattis med blogg! :) Så gøy! Blir spennende å følge med ;) Kram!

2010-01-19 @ 20:11:23
Postat av: Klara

Fick ju testa lite nya grejer till bloggen idag, så tar vi resten en annan när de små inte ska leka med oss samtidigt. Väntar spänt på dina första bilder.

KRAM

2010-01-19 @ 21:28:40
URL: http://sotelini.blogg.se/
Postat av: Angelica

Äntligen! Som jag har längtata =) Jag kommer att följa er dagligen, spännande.



Puss & kram!

2010-01-20 @ 21:10:00
URL: http://varthusbygge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0