"Lade" och "tofflor"!!

Ja då var det redan söndag kväll och helgen försavnn på ett kick....trots att jag faktskt fick en extra dag på helgen eftersom vi åkte till Sirdalen på Torsdag:-)
Jag har haft en toppenhelg, god mat, god dryck:-), gott sällskap och snowboard åkning!! Ja det blev några timmar i backen allafall, väldigt bra timing, blev sol när vi kom till backen och molnigt efter sista åket! Och det var så klart väldigt kul att stå på brädan några timmar;-)
Lördag efter lunch var jag hemma hos mina kära igen och då var det bara mys i soffan, en promenad till affären och middag!
Här kommer det några bilder från helgen!




Ganska najs:)



Igår efter middagen fick Selma lite lördagsgodis, mums med "lade" (chocklad) tyckeer hon:-)

Selma får lade!!


Selma äter "tofflor"!

Idag har det varit het underbart väder här i Stavanger, jag och Anikke tog en tur runt stora stocka vattnet när Selma skulle sova. Det var väldigt härligt och en skön promenad på drygt 1 och en halv timme;-)
Innan oilers matchen gick vi hem och gjorde soppa och Vofflor, Selma trodde att vi skulle äta "tofflor"! Det tyckte hon var gott!!
I dag vann Oilers mot Frisk med 4-1, bra jobbar killar;-)
Nu tar jag natten! Snakkes
klem


Kommentarer
Postat av: Klara

Vilka härliga bilder du suktas med. Så ska vintern tas! Nästa år får vi ta oss en tur.

Sov Gott!

2010-01-24 @ 22:38:07
URL: http://sotelini.blogg.se/
Postat av: Anikke

åååh... fine bilder! Din heldiggris!

2010-01-25 @ 13:32:10
URL: http://www.anikke.blogg.no
Postat av: ida<3

Härliga bilder! Åker du snowboard? :O<3

2010-01-25 @ 18:24:19
Postat av: Angelica

Ser fantastiskt härligt ut! Vi drar till fjälls i slutet av februari och i mitten på mars. För min del blir de skidor både på längden och utför, brädan har jag lagt på hyllan sen några år men blir lite sugen när jag ser dina bilder.



Ha de gott!

2010-01-25 @ 22:05:52
URL: http://varthusbygge.blogg.se/
Postat av: Janniz

Takk for en koselig tur ;) Synd jeg ikke fikk med meg da du tok salto over sauen.... ;)

2010-01-26 @ 12:45:26
Postat av: sara

Ja det var härligt!!



Japp Ida det gör jag, har åkt sen jag var lika gammal som dig ungefär;-)



Å va kul Angelica! Ja det blir nog skidor för mig framöver oxå, om man åker med familjen och så, men det var kul att åka snowboard det var så längesen:-)

ha det gott kram!

2010-01-29 @ 13:28:19
Postat av: Sara

Tack sjælv Janne! Ja det var synd att du missade fallet mitt, vart var du då..??;-)klem

2010-01-29 @ 13:29:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0