Vardag igen..

Ja då känns det väl äntligen som om man har kommit tillbaka till vardagen igen. Har varit några dryga veckor efter nyår med många sjukdagar... Selmisen låg med hög feber i över en vecka, hade öroniflammation, hosta, snuva och ögoninflammation, så hon var riktigt sliten och hemma från dagis nästan 2 veckor. Sista dagarna var hon nog riktigt less på att vara sjuk och även att bara umgås med sin mamma och pappa hela dagarna:-) Så hon var väldigt glad när hon fick gå till dagis igen! Ja, jag måste faktiskt erkänna att jag själv var ganska less på att vara hemma med sjukt barn och även jag en släng av feber och förkylning.. Jag längtade till jobbet, som för övrigt är toppen och jag mer än gärna går till:-)


Idag har Fredrik och grabbarna haft borta match mot Lörenskog, dom vann med 3-1 JIPPPI!! Det var väldigt viktiga poäng i striden om 2:a platsen:-) Grattis säger vi till Oilers!
Här hemma har jag och Selma haft middags besök av våra kära vänner Linnea och Klara, på menyn stod Lasange till dom små och kyckling i ugn med pesto och vitlök med risoni till, till mammorna;-)
alltid lika trevligt med middagsbesök! Nu är klockan läggdags för Sara ladda batterierna för en ny dag imorgon! Men jag måste ju prova att lägga in kort här i bloggen, så det kommer några testkort efter det här:-) Sov gott kära vänner!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0