ny vecka nya møjligheter:-)

Redan en ny vecka och 14 juni, dagarna bokstavligen springer iväg! Nu ær det ca 3 veckor kvar att jobba, sedan blir det några veckors semester hemma i Sverige:-) Men innan vi åker hem till sverige kommer min bror och hans familj hit och vi har hyrt en "hytte" i Sirdalen dær vi tænkte vandra lite i fjællen, det ska bli mycket trevligt!!

Tidigt i morse åkte F till flygplatsen før att åka på en veckas semester/træningslæger till Cypern med guttarna i laget, dom fick pengar att gøra en resa før eftersom dom vann guld i år! Hærligt før guttarna, men en smula avis får jag væl erkænna att jag ær, hade gærna också haft en avslappnande vecka med sol, bad och god mat:-)

På lørdagen hade vi barnvakt åt S några timmar på førmiddagen och jag och F hade en bra shopping dag på stan! F ær inte direkt den som tycker om att gå på stan och bara titta i butiker (vilket jag ælskar) och han handlar inte jætte ofta heller, men nær han væl ær på shopping humør ær det ganska roligt! Så på lørdag kom vi hem med många påsar mest till honom men æven lite till mig:-) I like!!! 

Lørdag kvæll var vi bjudna på fest hos våra grannar, eftersom det var i samma hus væntade vi bara til S hade somnat och gick sedan ner, vi hade en "baby call" så vi skulle høra om hon vaknade... Vi hade tænkt att vi inte skulle bli så sena, F skulle upp och træna och packa och jag tænkte att jag skulle ha en sån dær "fixar søndag".....
Men det blev visst inte som vi hade tænkt...S vaknade efter några timmar av vældigt høgt ljud från musiken som spelades precis under henne:-) Så F sa att han kunde gå upp till henne, jag gick upp efter en stund før att se hur det gick men hon hade inte somnat, så han skulle ligga dær tills hon somnat. Det slutade med att jag var kvar och dansade till kl 03.30 och F somnade i våran sæng bredvid S!!! Så kan det gå:-)
Detta resulterade i att min "fixar søndag" gick åt pipan....jisses vilken oeffektiv søndag detta blev och oj vad jag var alldeles før trøtt;-(

Får inte glømma bort att berætta att værldens finaste Emma som før tillfællet bor i Australien har blivit mamma!
Hon och Andres har fått en liten prins som heter Leon, vi ær såå glada och længtar massa till vi får se er i sommar:-)

hA En StrÅlaNdE mÅndAg!

kRaMaR  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0