Saknar pappan!

Sol, sol och åter sol här har vi fantastiskt væder, tyværr ær det inte alls så varmt som man skulle ønska. Det ær kallt i luften och man luras lite nær man tittar ut genom førnstret, men jag hoppas att den kommer hit SNART den hærliga sommarværmen! Får gærna komma till helgen nær jag och S tar en lång helg hos sister tills på tisd:-)

Idag var det en førvæntansfull liten S som jag kørde till dagis, hon skulle næmligen på Teater med barnehagen.
Dom skulle till Bjerkstedparken på Klasklættermus! (hackebackeskogen som det heter på norska)
Hoppas dom får en trevlig teater stund och en mysig utflykt med picknick:-)


Klatremus og de andre dyrene i Hakkebakkeskogen Thorbjørn Egner   


Hon skulle sjælvklart ha på sig sin nya fina keps som hon valde
nær vi var och handlade hær omdagen!



Nær S hade pratat med F hæromdagen och han sa att han var i syden och badade sa hon nær vi hade lagt på:

S: Pappa ær någen stans?
jag: Pappa ær ju på tur med guttarna.
S: Badar pappa?
jag: jaa pappa solar ju och badar dær.

S: Har pappa badring på sig då?? ;-)

Hon ær såå go lilla hjærtat!!

Vi hoppas allfall att pappa har det fint på turen, men vi saknar dig vældigt mycke! ♥

hA eN HæRliG dAg KæRa VæNnEr!


Kommentarer
Postat av: AnnaA

Ååååååååå min fina fina älsklingsselma!

2010-06-17 @ 15:10:46
URL: http://mamaskywalker.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0