snart helg!

Hjärtat har somnat och jag slappar i soffan, har varit så himla trött idag och nu på eftermiddagen kände jag att jag var lite hängig, nej och nej hoppas verkligen inte att det blir något mer av det... Vi ska ju åka bort imorgon och jag har inte alls lust att bli förkyld, idag blir det tidigt i säng för att sova bort ovälkomna basilusker!

Imorgon ska S ha sommarfest i barnehagen, men tyvärr blir det bara på dagen utan föräldrar, det skulle egentligen ha varit förra veckan på eftermiddagen med föräldrar men då var det ju strejk så då blev det ingenting:( Tråkigt at vi inte fick vara med.


Dagens fråga från S:

S:
är det lördag idag?

jag: nej, det är torsdag idag, och imorgon är det fredag.

S: Sen är det lördag mamma!
S: då, då får jag godis!

Ja hon har visst bra koll på både dagar och godis;-)

Idag skjutsade jag Klara, hennes syster, Linnea och Elvira till flygplatsen. Dom skulle hem till Stockholm på en långsemester:-) Ha det så gott hemma vännen:-) Ses om några månader!

Nu blir det nog dåligt med bloggande några dagar när jag och S åker på en liten weekend till sis med fam!

tReVliG hElg FinA Ni ♥

kRamiZ


Kommentarer
Postat av: Klara

Hej vännen!

Vilken dag det varit i den kungliga huvudstaden idag med 100% kärlek.

TAck för skjutsen, det var snällt. Sjukt med 2 timmars kö på Sola för att ta sig igenom säkerhetskontrollen. Tack vara lilla Elvira fick vi gå förbi kön. PUSS!

2010-06-19 @ 21:06:57
URL: http://sotelini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0