Och det var denna dagen....

Kort sammanfattning av dagen....

1. Checkade och lastade data på jobbet:-)

2. Skönt att klippa och slinga sig!

3. Efter 27 år utan hål i öronen, tog jag idag steget närmare ett glamorösare liv med örhängen:-) hihi, jag tog hål i öronen när jag var hos frissan idag!;-)) Det var dagens happening!! Längtar nu till dessa 6 veckor har gått och jag får byta örhängen till ett par riktigt fina!

5. Hämtade Selma på dagis, åkte hem och åt middag och lekte lite innan hon la sig.

6. Följde Oilers match på datorn.....väldigt spännande, men skit oxå dom förlorade i förlängningen:( Det var tråkigt, men, men fortfarande chanser kvar att ta hem detta!

7. Nu väntar sängen och kanske några sidor i mon bok, för tillfället: "nu vill jag sjunga dig milda sånger"

dRöMm SöTt mina vänner!

godnatt kramar

Kommentarer
Postat av: Louise

Hej,

Tack för adressen nu kan vi ju läsa och hämga med igen :) Synd att de förlorade men de har ju några matcher att ta igen det på ;)



Kramar

2010-03-11 @ 15:30:06
Postat av: AnnaA

Örhängen? Och nytt hår? Vicken puma!!!! :) Ååååå längtar så efter er!

2010-03-11 @ 21:20:37
URL: http://mamaskywalker.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Tack för Albin-hälsning. Såg den först nu. Han blev glad för tårtan och undrade varför han inte fått en sån att äta!!? Allt bra här. Ska snart åka till lekpark å springa av oss lite. Massor av kramar!

2010-03-11 @ 23:26:43
Postat av: Annazyrran

Förresten - varför fick vi inte se något kort på den nya frisyren? Eller de nya öronen??! Kram igen. A

2010-03-13 @ 12:46:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0