Gratulerar:-)

Vad ær det før en dag, vad ær det før en dag, nej det ær ingen vanlig dag før det ær Albins 3 årsdag HURRA, HURRA, HURRA!! Idag tænker vi EXTRA mycket på Selmas søta lilla kusin, som ju ær i Australien och som fyller år idag:)Hoppas du har haft en kul fødelsedag Albin med massa bad, paket och bus med Linnèa och Jonas!!
Vi sæger också stort Grattis till våran væn Martin som fyller 29 idag;-))



Det var skønt att åka till jobbet i morse och faktiskt se ordentligt ut genom rutan.....har haft dåliga vindrutertorkare en stund nu....men æntligen åkte min kæra sambo och bytte dom igår, tack før det!
I måndags var det 3:dje matchen i kvartsfinal spelet och jag var på match barnfri, det ær två skilda saker att gå på match med och utan barn, vældigt kul att gå utan før då får man med sig hela matchen:-) Oilers vann matchen med 5-0, gøtt!! Nu håller vi tummen ikvæll før ny seger!
Igår kvæll såg vi nya Bæck filmen, den var bra, men tyværr var det hack i skivan så nær det var som mæst spænnande så kunde vi inte se længre....:( åå typiskt, undrar ju hur den slutade... ja,ja får hållas lite på spænningen och se slutet en anna kvæll!
Idag ska jag æntligen till frisøren, det ska bli så skønt och ær værkligen på tiden, har en mindre fin utvæxt:)
Jag ønskar alla en fin dag!
Lycka till ikvæll Oilers!


KrAm   ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0