melodifestival final!!

Hej söta!
Vilket väder vi har, detta kan man verkligen kalla skiftande..... Den här veckan har faktiskt nästan all snö töat bort och det är så skönt med "rena" vägar igen, så nu trodde jag absolut att våren var inom räckhåll...men jag kanske hade fel? Idag när vi vaknade var det full snöstorm som sedan övergick i strålande solsken och så har det nu hållit på omvartannat hela morgonen:-) Hoppas att solskenet vinner!!
Fredagkväll blev det stor vinst i siddishallen, då vann Oilers med 6-0....hoppas nu att dom kan göra en riktigt bra bortamatch ikväll och göra sig klara för semifinal:)
Igår investerade jag i ett par nya jogging skor, ett par NIKE blev det dennna gången, nu kommer jag flyga fram runt mosvattnet;-)
Lördagskvällen gick i melodifestvalens tecken så klart! Slagerälskare som jag är:-) Vi var på middag hos Klara och Martin och efter en god 3- rätters  blev det soffan och melodifestival!
Låten "This is my life my friend" med Anna Bergendahl tog hem segern och jag tycker det är en jätte fin sång, men tror tyvärr att chansen i Europa inte är så stor...då skulle man nog valt en annan låt, kanske Salem Al Fakir?! Vad tror ni??
Nu måste vi försöka komma i kläderna, kanske är dax när kl är 11.15 söndag förmidda...!! Vi ska leka med Linnea och Klara och Lotta och Linus idag:-)  
Ha en SupER dag!
Kramizar!!

Kommentarer
Postat av: Saadet

Heej!! cool blogg du har! vad händer ikväll?

2010-03-15 @ 19:45:05
URL: http://saadet.blogg.se/
Postat av: Louise

Hoppas att ni har samma underbara väder som oss...NAJS:) Kul att boysen fixade det :)

Kramar

2010-03-16 @ 10:16:59
Postat av: Sara

Hej Louise! Ja det har vart vældigt fint væder hær också! Såå hærligt med vårsolen:-) Det var vældigt kul att boysen klarade det! Nu laddar vi før semi:-)

Hur gick det før era? Vi såg att dom låg under, men glømde se hur det gick??

Kram

2010-03-16 @ 10:27:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0