Big mistake..

Idag säger vi grattis till Selmas kompis Saga som fyller 2 år idag! Här var en bild från hennes 1 års kalas som vi firade här i Stavanger, men i år bor Saga i Danmark så då blir det lite långt att åka på 2 års kalas;-) Hoppas du hade en fin dag Saga och att vi ses snart!!



Idag gjorde jag en riktig tabbe på jobbet.... usch vad arg jag blev på mig själv när jag upptäckte vad jag hade gjort, och allt var bara slarv från min sida...:-( Jag kommer aldrig mer skicka iväg ett mail utan att dubbelchecka att jag skickar till rätt företag.......oops. Ja, ja fick alla fall god stötte av mina söta vänner på jobbet, att ett misstag kan alla göra;-) Nu är det bara att ta nya tag och hoppas på en bättre dag imorgon!!

Selma tycker väldigt mycket om att leka med sin söta katt "Malf"


Hoppas att ni haft en bra dag idag!
Nu ska jag fortsätta att greja lite och mysa lite med min kära:-)

Ha en fin kväll folkens!


Kommentarer
Postat av: Louise

Hej,

Tack för grattandet!

Det känns så himmla dumt när man mejlar iväg fel info till fel människor.....men det brukar glömmas snabbt :)

Ta hand om er!

Kramar

2010-03-18 @ 13:40:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0