Helgmys!

Hej kära vänner!
Söndag förmiddag och jag sitter och följer årets vasalopp, det tycker jag är lite mysigt är ju ändå tradition att sitta bänkad första söndagen i mars:) Blir lika imponerad varje gång av alla duktiga människor som tar sig runt dessa 9 milen! Undrar om man skulle klara det?? Har ju faktiskt många nära och kära som har åkt det, kära pappa, farfar och alla fastrar har ju åkt:) Jag kanske ska ha det som ett mål någon gång i framtiden;-)??? Är det nån som vill följa med!!??

En solig morgon på väg till jobbet! Det är härligt vad en dag som denna kan ge energi;)
          


Fredag eftermiddag tog jag en sväng på stan och den eftermiddagen blev jag väldigt nöjd med, jag fick nämligen min födelsedags present i förskott....det blev dom här fina skidbyxorna från Peak;-))


 
Blev också några fina tulpaner till helgen! (I love tulpaner)
          

Igår spelade Oilers den 2 kvartsfinalen, dom hade smaling 06.00 i hallen så det var en tidig morgon.....tyvärr blev det förlust, så nu står det 1-1 i matcher. Men det är bäst av 7 så det är många macher kvar, detta ska dom greja!
Jag och Selma hade en lugn förmiddag och efter lunch och sovning åkte vi och hälsade på fam Trygg! 
Först var det lite hockey inne och sedan gick vi ut i det härliga vädret och lekte i snön:-) Så här såg det ut!

Linus var målvakt och Selma sköt mål;) Vilka talanger! (har ju duktiga pappor att brås på:-)))

              

Selma solar på bänken!


Fin utsikt från byhaugen!


Söta vänner myser på bänken!           Lukas var en baddare på skidor!

                                     


                             

Lördagen avslutades med trevligt besök av finfina Anikke och Maren;)
vi åt kyckling enchilads och mangomousse till efterrätt! Tack för igår flickor!
Selma satt med oss vid bordet när vi åt, hon satt och ritade, men hon tyckte nog att vi gav henne lite för lite uppmärksamhet, för plötsligt hade hon ritat sig med en röd färg penna i hela ansiktet!!!
Så kan det gå när man surrar på för mycket;-))

Selma står i badrummet och tvättar ansiktet!



Klara för att inta desserten!
         

Ha en strålande dag
kRaMAr


Kommentarer
Postat av: Klara

Skön Selma som intagit solposition, hon kommer bli en härlig njutare i sommar!

2010-03-07 @ 19:10:32
URL: http://sotelini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0