Fotboll, fest och 2 års kalas!

Det har varit en vældigt trevlig/rolig och hændelserik helg før våran del! Før mig var det dags att återfå lite gamla minnen och en hærlig kænsla med inomhus cup!!!  Kvart i sju gick jag upp och åt frukost innan jag blev hæmtad strack føre 8 och førsta matchen sparkades igång kl 9:-) Det var vældigt kul att spela, men oj vad fort jag blev trøtt....den kondisen får jag førsøka jobba på!
Till den andra matchen som børjade 9.45 kom mina ælsklingar och hejade på oss, S tyckte att det var så kul att titta på mamma nær hon spelade fotboll:-)


Hær har ni mig då in action!
      

Min søtaste hejar tjej:-)                                                   Vilar ute i solen!
           

Efter en godkænd dag med 2 vinster, 1 førlust och en oavgjord match var det tid att åka hem och vila lite innan kvællens fest på Viste Strandhotell!
Det var strålande sol och fantastiskt vackert vid Viste strand!





Sen var det fest med dom søta kollegerna!
            


      



SØNDAG!

Søndag morgon och min søta prinsessa har hær blivit till en sjøjungfru;-))



Efter lunch var det dags att gå på 2 års kalas hos søta Linnea!
Dær var det massa gott fika och massa bus och lek i solen:-)

        

           

    

Tack før en super mysig dag fina!!

Nu ær det snart långhelg mina vænner och det ska bli så hærligt, hær i norge ær det ju 17 maj på måndag så då ær det också ledigt:-) Mycket festligheter nu alltså;-) Och i morgon kvæll får vi besøk av vænner från Sverige, då kommer Kristian och Beatrice och hælsar på, ska bli så trevligt:-) (hoppas Stavanger visar sig från sin bæsta sida och bjuder på massa fint væder, då ska vi kosa oss!)
Ha det gott så længe!

pUsS och KrAm :-)




Kommentarer
Postat av: AnnaA

Åh vad härligt ni har det! Fantastiskt! Ser att de gamla fotbollstakterna sitter i :) Och mycket fest nu, saknar er!!! Alltså finaste lilla semlisen är så underbar så jag bara ler när jag ser henne. Stor kram till er alla

2010-05-11 @ 21:19:21
URL: http://mamaskywalker.blogspot.com/
Postat av: Anikke

haha,så søt Selma er :) Bra dere vant noen matcher, du ser god ut :) Klem

2010-05-14 @ 20:06:15
URL: http://anikke.blogg.no
Postat av: LinaK

Hej på dig! Oj, vad jag har blivit glad av dina söta kommentarer på bloggen och jag har även vart inne och följt dig flera gånger utan att lämna spår efter mig. Men idag tänkte jag lite extra på dig, kanske för att det är 17 maj... =) Kul att se så många bilder, vad stor hon har blivit lilla Selma! Det verkar som om ni har det bra.



Många kramar



Lina

2010-05-17 @ 10:38:57
URL: http://www.linakinell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0