Bara trosor!!

Måste bara säga att våran stora lilla tjej har blivit såå duktig, igår lämnade jag henne i barnehagen utan blöja!!!
Om hon bara har trosor på sig är hon jätteduktig att säga till när hon är kissnödig, (men om blöjan är på säger hon inte till!) jag tänkte därför att vi kunde prova det i barnehagen också, och det hade gått jättebra :) Hon hade samma kläder på sig när jag kom och hämtade henne som när jag lämnade på morgonen;) Hon hade haft blöja på sig när dom var ute, men annars hade det gått super!! ÅÅ vad glad jag blir, "flinkas"!!
Denna fina potta sitter hon på hemma,
Vis stort bilde
och på barnehagen har dom en ring på toaletten!

Babybjørn Toalettsete Blå

Jag hoppas att det fortsätter gå så bra!

Idag blir det hockey för mig och S! Håller tummarna för kvällens match!
GOO Oilers!l
hA dEt GoTt sÅ läNgE!
lOvE S ♥

Kommentarer
Postat av: Farmor Ina

Vilken duktig tjej.Det var roligt att höra. Puss och kram från farmor och farfar.

2010-10-19 @ 17:07:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0