TRØG start på veckan..

Tyværr ingen bra start på denna veckan..... ær så sjukt trøtt och har inte sovit nånting i natt, har væl kanske sovit nån timme men inte många. I vartfall ALLT før få før att vara tillræckligt før Sara!! :) Først kunde jag inte sova, sen vakna S och skulle in till oss, sen kom Fredrik hem, jag bar tillbaka S till sin sæng, F somnade direkt, jag somnade inte...S vaknade igen och skulle in till oss... (Vet inte om hon ær i en drømme period kanske, men sista nætterna har hon vaknat och skal inte sova kvar i sin sæng.. ) Hon låg då igen inne hos oss och hon ligger verkligen INTE still nær hon sover också knør hon ut mig så jag ligger helt ute på kanten ;) Och då sover man inte toppen nær man redan innan hade svårt att somna... ja, ja blev ju en ny dag trots allt, men jag sliter med att hålla øgonen och koncentrartionen uppe hær på jobbet.. :)

Nu kan denna dagen och veckan bara bli bættre!! :)



ØsKar AlLa Er eN BrA StArT pÅ VeCkAn!!

LoVe fRoM sArA  ♥





Kommentarer
Postat av: annazyrran

Tips från coachen. Om S har börjat sova i fullstor säng - gå över och lägg dig där! Vi vaknar ibland 5 i sängen och då brukar jag ångra att jag inte flyttade mig till ngn av de tomma sängarna...:) Hoppas resten av veckan blir kuligare. Snart får ni ju besök fr Swe. KRAM

2010-10-18 @ 20:14:34
Postat av: Anikke

Ja,men den blir bettre ogå :) Bare vent å se ikveld. hehe.. Vi snakkes vennen :)

2010-10-19 @ 11:05:57
URL: http://anikke.blogg.no
Postat av: Klara

Känner igen det där. Jag fick lägga mig med Linnéa i natt. Hoppas att du fick sova lite mer natten som gick. Vi ses väl i kväll då, klar för kamp!

Klems

2010-10-19 @ 12:15:55
URL: http://sotelini.blogg.se/
Postat av: sara

Tack før tipset coachen;) Hon har ju tyværr inte fullstor sæng, så vi får ju inte plats... men det kanske ær en ide att verdera det?! Kanske inte ska klaga, vi ær ju inte 5 i sængen allafall!! :))

hørs på fonen en dag! kram



Jepp vi ses ikvæll gils!!

2010-10-19 @ 14:04:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0