Hösten närmar sig med stormsteg...

1 September och jag tänkte att det var på tiden med ett nytt inlägg....!! Eller vad säger ni!?
Jag har sagt det förut och jag säger det igen, detta är tyvärr inte den bloggen som uppdateras flitigast....snarare allt för sällan för att det ska vara en intressant blogg att följa.. Har haft tankar på att kanske ta bort den men vet att det är några som tycker om att kika in ibland och därför tror jag att jag fortsätter harva mig fram i bloggens värld...jag kanske istället här och nu meddelar alla kära läsare att inläggen även framöver kommer komma oregelbundet och några gånger per månad ;-) Med det sagt behöver jag inte känna någon stress över att försöka få till inlägg ofta!

Förra helgen var ju jag och S på Stord och hälsade på nya lilla kusinen I! Det var så mysigt och hon var ju bara så liten och söt!! Mormor och morfar var också kvar när vi kom, men åkte hem till Sverige på lördagen. 

Fina mormor och morfar, med dom norska barnbarnen! 


S beundrar lilla I!


S längst upp på båten i finvädret på väg hem till Stavanger!


Mys i blåsten!


Dom härliga helgerna har avlöst varandra och denna helgen hade vi en
helt fantastisk tjej-weekend med finaste Klara, Linnea och Elvira!!
Det var bara toppen och småtjejerna "storkoste" sig, dagarna är intensiva
men väldigt härliga! På lördag förmiddag unnade jag och Klara oss
lite egentid på stan (med Elvira) också hade vi barnvakt åt stortjejerna:-)
Det var både lyx , trevligt och givande (då det gav några fynd!!)
Här kommer några minnen från helgen i bilder!

2 glada och förväntansfulla tjejer som fick pysselpaket från panduro av
mammorna när de kom hem från stan!



Väldigt trötta tjejer framför barne-tv


Goaste lilla E!


Här kommer några bilder från söndagens utflykt till Soma gård, där
finns det massor av skoj att göra!!

S matar en kanin!


Bus i hoppslottet, här var det precis en krock!


Det gungades i "baby" gungorna....



...och i stora gungorna!


och hoppades ännu mer!


Så här nära vågade jag gå hönorna :-)


Tack för idag och ha en fantastisk början av härliga September!
Mys med tända ljus och kramas massa :-)
kram ♥






Kommentarer
Postat av: Cicci Strandfeldt

Hej Sara!

Jag brukar kika in ibland, så det vore kul om du fortsatte! Kram Cicci

2010-09-01 @ 18:58:43
Postat av: Annazyrran

Hur ska jag kunna hålla mig uppdaterad om vad ni gör om du slutar skriva :) ??? Jag som är så dålig på att ringa..

2010-09-01 @ 22:11:41
Postat av: Sara

va kul att du brukar kika in Cicci!



Och sister, det ær ju før eran skull jag fortsætter! ;-) kramar till er!

2010-09-02 @ 13:02:15
Postat av: Anna Andersson

Du måste fortsätta!!! Älskar att kolla på min fina lilla prinsessa och vad ni har för er :) Saknar er såååå, underbart att ni kommer till kd snart. Selmisen är ju bara för söt och ni verkar ha det toppenmysigt! puss på er

2010-09-02 @ 21:06:00
URL: http://mamaskywalker.blogspot.com/
Postat av: Klara

JAAA, äntligen inlägg! Jättefint med många härliga bilder, så fina. Såklart du ska ha kvar bloggen, love it!

2010-09-04 @ 09:08:12
URL: http://sotelini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0