Mot Sweden!



Hej fina Tisdag!

Den lugna och mysiga helgen var plötsligt långt borta, men för min del blir det en kort vecka på jobb! Det känns LYX!
Jag och S åker hem till kära Svedala i morgon :) wiiiii det ska bli kul. Emma och Andreas lilla Leon ska döpas hemma i Karlstad och då passa det fint med en liten höst tur!

I helgen som var hade jag och S en tjejhelg, F åkte tidigt på lördag morgon och kom hem sent söndag kväll.
På lördagen var det riktigt skitväder, regnet stod som spön i backen mest hela dagen och det var så mysigt att bara sitta inne och titta ut på rusket:) Jag och S hade en härlig förmiddag och gick i pyjamasen länge!!

-Titta vad fint jag har byggt!                    
 
              


Mitt på dagen tog vi oss en tur till ett köpcenter och mötte upp Klara, Linnea och Elvira...där var vi dock inte själva
(förståeligt nog) det var väldigt mycket folk och kanske inte helt klokt att åka dit med tre barn på en regnig lördag... ;) Men vi fick allafall till ett fika stopp!!





Efter fikat hade vi två sjövilda 2,5 åringar med på matbutiken, det var nog ingen som gick miste om att vi var och handlade om man säger så!!
Sen var det en väldigt lugn och skön lördags kväll med popcorn och kinderägg till lördagskos med mitt lilla ♥ :)

Söndagen var fullspäckad från morgon till kväll... vi hann med mycket och hade en toppen dag med fina vänner!!
Först blev det bullbak när vi gick upp

Bakmästare in action!
   

Lite senare fick vi besök och mumsade våfflor!!
Sötisarna Linus, Linnea och Selma


Fina Lotta och Elvira


Fina Maren och Elvira!


Kärlek!!


Tjingeling, vi snakkes når jag är tebx i NORGE igen!!
Kramar från S



Kommentarer
Postat av: Nina

God tur!! Kos dere masse, vi sees vel neste uke :) Stor kram!

2010-09-15 @ 08:11:21
Postat av: Sara

Tusen tack Nina! Det ska vi gøra:) Japp vi ses næsta uka!! Ha det fint hær hemma! klem

2010-09-15 @ 11:01:52
Postat av: Klara

Hoppas resan hem gick bra! Vi tar gärna en repris på våfflorna när ni kommer tillbaka. Kramisar!!

2010-09-15 @ 20:39:02
URL: http://sotelini.blogg.se/
Postat av: Anikke

God tur vennen :) skal heie for dere på lørdag :) Stor klem

2010-09-16 @ 11:30:42
URL: http://anikke.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0