"fiskesoppafest"

Hej hej från en Cool liten tjej!!

Hon tycker själv att hon är väldigt snygg i mammas briller och högklackade skor!!
Och jag får nog hålla med, eller vad säger ni?!


I helgen som gick var det helt fantastiskt väder här i Stavanger, det var en härlig sommar helg i September :)
Så vi hade mysiga utflykter både på lördag och söndag, på lördagen var vi på vaulen med fam Strandfeldt och på söndag var jag, S och F på Hundvåg!

Njuter i solen, Lindsay och Cleve (en av de nya spelarna) kom förbi och gjorde oss sällskap oxå!


Busfröna leker med hink och spade i vattenbrynet:-)


FRÅN SÖNDAGENS TUR TILL HUNDVÅG


Ser ni timingen på min och S rörelse?! :)


2 sjörövare på båten!


Det fanns ett akvarium där man kunde gå in och titta på massa olika fiskar och andra djur som lever i vattnet:)

Mycket spännande att titta på!



Såå kul att titta på fiskarna, maneterna, krabborna, sjöborrar och allt vad det var!

          

Efter söndagens utflykt gick vi hem och gjorde hemlagade köttbullar, och naturligtvis fick jag hjälp i köket av min lilla piga, hon älskar att göra mat, baka och greja vid köksbänken!

Dadaa, här är dom fina köttbullarna som vi rullat!
        

Igår var S på "bursdags sellskap" till grannen som fyllde 5! Det var kul och ni kan gissa om det var någon som hade längtat flera dagar att få gå på kalas:)

Så här fin var min lilla älskling när hon gick på kalas! ♥



Iadg är det dags för "fiskesoppafest" i barnehagen, det blir MYS!!

Må så gott fina NI!!

kramar ♥












Kommentarer
Postat av: Nina

Så fiiiiiiiiiiiiiin Selma er :D Skikkelig klar for fest :D Så ut som deilige dager dere hadde forrige helg, er vel litt optimistisk å håpe på at det blir sånn i helga og, men dere får koser dere masse uansett!! Stor kram :)

2010-09-10 @ 15:11:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0